گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری قم برگزار می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری گام دوم آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 198 پروژه‌ شهری قم در سال 1403 در طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه‌ شهری در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: همزمان با ایام فرخنده دهه ولایت، گام دوم طرح بزرگ قم در مسیر تحول اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله پروژه‌های مهم و شاخصی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، ابراز کرد: مجموع اعتبارات پروژه‌ها در این مرحله طرح بزرگ قم در مسیر تحول ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: عملیات اجرایی قطعه پایانی تونل خط یک مترو قم که به صورت دستی حدفاصل میدان بقیه‌الله(عج) تا میدان انتظار و ایستگاه مسجد مقدس جمکران خواهد بود، آغاز می‌شود.

وی یکی از پروژه‌های این مرحله را بهره‌برداری از باغ گیاهان داروئی و دمنوش‌خانه بوستان علوی (ارگ شمعدانی) دانست و تصریح کرد: افتتاح مرکز فرماندهی انتظامی بوستان علوی نیز از دیگر پروژه‌های این گام خواهد بود که به بهره‌برداری خواهد رسید.

کلانترزاده زمان برگزاری آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی روز سه‌شنبه با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری دانست.