اهدای عیدانه رهبر معظم انقلاب به دریادلان حاضر در جزایز نازعات
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
عیدانه رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط دریادار تنگسیری به رزمندگان جزایر نازعات اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عیدانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید غدیر به رزمندگان جزایر هر ساله با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به دریادلان حافظ مرز عزت و اقتدار نظام اسلامی اهدا می شود.

 

دریادار تنگسیری با تبریک عید بزرگ غدیر گفت: فلسفه عید غدیر بخشیده شدن گناهان است ؛ هر کسی نمی تواند ادعای سربازی ولایت را داشته باشد زمانی که در مسیر احکام خداوند هستیم، و ولایت خدا و پیامبر و ائمه(علیهم السلام ) را داریم می توانیم ولایتمدار باشیم.

دریادار تنگسیری در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیر ماه اظهار داشت: ما از غدیر باید درس بگیریم ، در این راه باید هم خودمان را بشناسیم هم مسیر و رهروان این مسیر را بشناسیم تا از مسیر حق منحرف نشویم. انتخاب ما باید امتداد ولایت باشد، افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در مسیر ولایت باشند.

دریادار تنگسیری امنیت امروز را مدیون خون ریخته شده ی هزاران شهید دانست و اظهار داشت :چقدر عزیزانی جان خود را ایثار کردند که امروز ما امنیت داشته باشیم.

دریادار تنگسیری با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات امتحانی است برای همه ما و همه ما مسئولیت داریم و انتخابات پرشور امنیت ملی را تضمین می کند و مایه وحدت مردم است. . اگر کشور ما ۴۵دسال در مقابل تمام توطئه استکبار و برخی جریان های منحرف داخلی با صلابت ایستاده است همه از ولایت و ثمره انتخاب مردم عزیزمان است.

در پایان مراسم دریادار تنگسیری عیدانه فرمانده معظم کل قوا را به همه رزمندگان حاضر در جزایر و خانواده آنها اهدا و برای همه آرزوی سلامتی کرد.