پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
با دستورمعاون وزیر راه وشهرسازی و حضور استاندار اصفهان، نمایندگان مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ، نطنز ، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، امام جمعه راوند و جمعی از مسئولین بادستور معاون وزیر راه و شهرسازی و مردم عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح و ایمن سازی سه راه راوند در آزاد راه قم کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «» ایونا» از کاشان ،با دستورمعاون وزیر راه وشهرسازی و حضور استاندار اصفهان، نمایندگان مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ، نطنز ، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، امام جمعه راوند و جمعی از مسئولین بادستور معاون وزیر راه و شهرسازی و مردم عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح و ایمن سازی سه راه راوند در آزاد راه قم کاشان آغاز شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان و طول مسیر ۸۵۰۰ متر با هدف تسهیل در تردد ایمن شهر کاشان به آزادراه قم کاشان، کاهش مصرف سوخت ، تسهیل در حمل و نقل بار و مسافر، کاهش تصادفات وتلفات جاده ای احداث می‌شود وقرار است طی دوسال به بهره برداری برسد.

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی دراین مراسم ارزیابی و تملک مسیر را یکی از عوامل تاخیر در اجرای پرو ژها دانست و افزود: از شهردار و فرماندارویژه کاشان و نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم جهت تسریع در اجرای پروژه نسبت به آزادسازی مسیرها اقدام نمایند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی نسبت به اختصاص اعتبار لازم جهت اجرای این پروژه گفت : با توجه به اینکه ردیف اعتباری ۳۰۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه کم می باشد نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی اعتبار بیشتری را سال آینده در مجلس به این پروژه اختصاص دهند تا دیگرشاهد تصادفات ناگوار دراین مسیر نباشیم .
شایان ذکر است در ادامه سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به کاشان آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح سایت هسته‌ای مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت،نیز با ارزش سه هزار میلیارد ریال و با هدف تسهیل تردد و حذف نقطه حادثه‌خیز مجموعه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار اصفهان و سرپرست فرمانداری ویژه کاشان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام./ .

انتهای پیام./ .

  • نویسنده : سید مصطفی دولت آبادی