پروژه‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)در زمانبندی مشخص اجرایی شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
استاندار قم، خواستار ارائه برنامه‌ریزی و زمان مشخص برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید محمد آقامیری در جلسه شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)که در سالن جلسات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه همه اعتبار قمی‌ها به وجود مبارک حضرت معصومه (س) است، اظهار داشت: اگر ما حرم را رها کنیم و در جای دیگری بهترین پروژه‌ها را بسازیم کاری انجام نداده‌ایم؛ زیرا اعتبار قم به حرم و زائران حرم است.

وی با تأکید بر اینکه اولویت‌بندی پروژه‌های سازمان بهسازی اطراف حرم باید بر اساس نظر تولیت حرم مطهر بانوی کرامت باشد، گفت: باید برای اجرای هر پروژه طرح زمان‌بندی ارائه شود و پیشرفت کارها نیاز به پیگیری دارد و نباید رفع مشکل حرم منتظر چند پیگیری ساده باشد.

استاندار قم ابراز کرد: برای بهسازی اطراف حرم همه چیز محیا است و باید شهرداری یک زمان‌بندی ارائه کند که پروژه‌های اطراف حرم تا چه زمانی تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: بنده تمام اراده‌ام را جمع کرده‌ام که به هر طریق ممکن پروژه‌ها را جلو ببرم به‌ویژه حرم و اطراف حرم و راه‌های مختلفی را هم برای تأمین مالی دیده‌ام؛ زیرا ما یک تعهداتی نسبت به بزرگان شهر داده‌ایم و نباید به‌گونه‌ای امور پیش برود که شرمنده بزرگان و مردم قم باشیم.