پیام تسلیت خانه کارگر قزوین در پی جان باختن ۴ نفر از کارگران شرکت «سیانس» در حادثه انفجار
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در پی درگذشت ۴ تن از کارگران شرکت لابراتورهای سیانس در شهرک صنعتی البرز، خانه کارگر قزوین، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، خانه کارگر استان قزوین با ارسال پیامی، درگذشت چهار تن از کارگران «شرکت لابراتورهای سیانس» شهرک صنعتی البرز در حادثه انفجار را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

اناالله و انا الیه راجعون

حادثه تاسف‌بار و دلخراش آتش‌سوزی انبار کارخانه تولید داروی دام و طیور در شهر صنعتی البرز که منجر به درگذشت شهادت گونه ۴ نفر از کارگران جوان، دلسوز و متعهد در شهرستان البرز موجب تاثر و تاسف عمیق جامعه کارگری شد و امیدواریم با تلاش تیم‌های پزشکی شاهد نجات سایر مصدومان این حادثه باشیم.

خانه کارگر استان قزوین ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده معزز این چهار کارگر مرحوم و قاطبه کارگران عزیز استان ضمن همدلی و همدردی مجدد، برای درگذشتگان آمرزش واسعه الهی و برای بازماندگان محترمشان صبر جمیل مسئلت نموده و درخواست می‌نماید حوزه بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در استان نیز برای برقراری مستمری و سایر خدمات بیمه‌ای نهایت همکاری و مساعدت را به عمل آورند.

خانه کارگر استان قزوین از مسئولان ذیربط درخواست دارد در اسرع وقت ضمن بررسی کامل و دقیق موضوع و برخورد لازم با مقصرات ناشی ازعدم رعایت موارد ایمنی با عاملان این حادثه ناگوار و رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان صورت بگیرد، همچنین باید با انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع چنین حوادثی در استان جلوگیری شود.