یک انتصاب خوب/ حسن طلایی مشاور شهردار قم شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در جدیدترین انتصابات خود، آقایان حسن طلایی و سیدمحمد آتش زر را بعنوان مشاوران شهردار قم منصوب کرد؛ انتصاب حسن طلایی از آن رو اهمیت دارد که او در دوران نمایندگی خود در شورای شهر، بیشترین حجم مراجعات مردمی را داشت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسن طلایی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر به عنوان مشاورین جدید دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد معرفی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر از اعضای پنج دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم و از پیشکسوتان و با سوابق گوناگون در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری است که تجربه ریاست شورای اسلامی شهر قم و ریاست کمیسیون‌های تخصصی این شورا را در ادوار مختلف بر عهده داشته است.

حسن طلائی نیز از اعضای هیئت رئیسه دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم بود و در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به ویژه در امور مربوط به خدمت‌رسانی در مناطق کمتر برخوردار شهر قم سوابق متعددی را در کارنامه خود دارد.

انتصاب حسن طلایی از آن رو دارای اهمیت است که او در دوران نمایندگی مردم شهر قم در شورای اسلامی شهر قم، به گواه شاهدان، بیشترین حجم مراجعات مردمی را داشت و انتصاب او فارغ از نگاه و خواست سیاسی تشکل ها و گروهای اجتماعی و سیاسی، یک انتصاب مردمی و خوب تلقی می شود.

حسن طلایی همچنین در دوران عضویت در شورای اسلامی شهر قم، بیشترین تعامل را با تشکل های کارگری داشت و پیگیری امور مربوط به کارگران همواره در برنامه های کاری او دیده می شد.

انتهای پیام/