کارگران پروژه‌ای رامهرمز خطاب به نماینده مجلس: چرا به مشکلات ما رسیدگی نشد؟
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران پروژه‌ای رامهرمز در نامه‌ای به نماینده مجلس، خواستار پیگیری مشکلات خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، نمایندگان کارگران پروژه‌ای در رامهرمز طی نامه‌ای به نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس، نسبت به‌ عدم رسیدگی به وضعیت خود اعتراض کردند. در این نامه که در دفتر نماینده به شماره ۱۸۶۴ به تاریخ ۱/۱۲/۱۴۰۰ ثبت شده، آمده است:

«نماینده محترم مردم شریف رامهرمز ورامشیر در مجلس شورای اسلامی

جناب حاج ابراهیم متینیان

با سلام و احترام

به عرض می‌رساند که در ادامه نامه نگاریهای متعدد گذشته کارگران رامهرمزی شاغل در پروژه‌های زیر مجموعه وزارت نفت در خصوص پیگیری مشکلآت قانونی نظیر امنیت شغلی، معیشت، رست، مطاقبت لیست بیمه با عناوین شغلی، خوابگاه و غذای مناسب و… به محضر حضرتعالی و در ادامه نامه نگاری دفتر شما با شماره‌های ۱۱۳۸۴۶تاریخ ۳۰شهریور۱۴۰۰و۱۱۰۹۷۷تاریخ ۱۲مهر۱۴۰۰ به وزیرمحترم نفت و معاون پارلمانی وزیر در مجلس، باید بگوییم تاکنون هیچ گونه تماس یا پاسخی از طرف دفاتر مقامات یادشده با نمایندگان کارگران گرفته یا داده نشد، لذا تقاضای پیگیری قانونی و پاسخگویی مسئولانه داریم.»

کارگران پروژه‌ای رامهرمز، خواستار انجام اقدامات عملی برای بهبود شرایط شغلی خود هستند؛ این کارگران می‌گویند: هیچ بهبود محسوسی به وجود نیامده است.

در مردادماه، از منابع انسانی وزارت نفت با نماینده کارگران پروژه‌ای رامهرمز تماس گرفته شد. اما ظاهراً مسئولان بعد از دریافت مدارک و مستندات، اقدام خاصی صورت نداده‌اند. کارگران پروژه‌ای می‌گویند: به نامه نگاری و رایزنی ادامه می‌دهیم.

  • منبع خبر : ایلنا