کارگران شهرداری کوت عبدالله: تاوان کمبود بودجه‌ی شهرداری را کارگران نباید بدهند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران شهرداری کوت عبدالله می‌گویند: هر کارگری کار می‌کند تا حقوق بگیرد، ما کار می‌کنیم اما نه حقوق‌مان را کامل می‌دهند و نه حق بیمه‌ی ما را کامل پرداخت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، کارگران شهرداری کوت عبدالله از تجمع مقابل استانداری خوزستان در اعتراض به‌ عدم پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند.

آنها می‌گویند: حدود ده روز است که دست از کار کشیده‌ایم. مسئولان کارون جواب ما را نمی‌دهند و ما در این ده روز برای اعتراض به اهواز رفتیم. از فرماندار و استاندار اهواز می‌خواهیم مشکل ما را حل کنند.

کارگران با انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای شهر کوت عبدالله گفتند: اگر شهرداری و شورای شهر نمی‌توانند بر عملکرد پیمانکار نظارت کنند و حق و حقوق ما را از آن‌ها بگیرند، پیمانکاران را حذف کنند.

آن‌ها گفتند: تاوانِ کمبود بودجه‌ی شهرداری را کارگران نباید بدهند. هر کارگری کار می‌کند تا حقوق بگیرد، ما کار می‌کنیم اما نه حقوق‌مان را کامل می‌دهند و نه حق بیمه‌ی ما را کامل پرداخت می‌کنند.

به گفته‌ی آنها؛ مسئولین هیچ اقدامی برای کارگران انجام نمی‌دهند.

گفتنی است؛ کارگران شهرداری کوت عبدالله حقوق برج‌های ۹و۱۰ و ۱۱ را دریافت نکرده‌اند و حق بیمه‌ی آن‌ها نیز برای چند ماه ناقص رد شده است.

  • منبع خبر : ایلنا