پیام شهردار قم به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار قم در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر، سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به ایران و ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، درگذشت حضرت آیت ا... العظمی صافی گلپایگانی رضوان ا... تعالی علیه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»؛ متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:

باسمه‌تعالی

طلوع خورشید انقلاب اسلامی فصلی نوین در تاریخ معاصر گشود و صدای ظلم‌ستیزی، حق‌طلبی و عزتمندی را به گوش مظلومان سراسر عالم رساند.

جلوه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که نوری از شعاع مکتب رفیع اسلام ناب محمدی صلی ا… علیه و آله و سلم است در صحنه‌های مختلف قابل‌رؤیت است، چنانکه شهیدان بزرگواری همانند سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها که با جلوه‌های ایثار، جان با ارزش خود را برای حفظ امنیت تمامی مردم فارغ از هر رنگ، نژاد و زبانی تقدیم نمودند، از ثمرات این انقلاب نورانی بودند.

پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که با دست‌خالی و با توکل و اراده می‌توان پیروز شد و این مجاهدت، الگویی هم برای داخل در تمامی ابعاد است که در سایر عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی هم می‌توان از این راهکار، درس‌آموزی نمود و هم الگویی فراملی برای سایر ملت‌های ستمدیده است. ایران اسلامی اکنون به بازیگری فعال درصحنه روابط بین‌الملل تبدیل‌شده و دنیا شاهد کسب موفقیت‌ها و بالندگی‌های روزافزون در کشور ماست (درحالی‌که دشمن سعی دارد با ناامیدسازی و خود تحقیری جلوی موفقیت‌ها را بگیرد).

دوازدهم بهمن‌ماه سالروز تاریخی ورود بابرکت امام راحل به ایران اسلامی و آغاز دهه فجر است که هم میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام هم تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب برای رساندن پرچم پرافتخار این انقلاب به صاحب اصلی آن، امام زمان عجل ا… تعالی فرجه الشریف است و این تعبیر معطر، به‌یادماندنی و همیشه تأثیرگذار در بهار آزادی جای شهدا خالی استشمام می‌گردد.

امروز در حالی دهه فجر را گرامی می‌داریم که روح ملکوتی شیخ المراجع حضرت آیت ا… العظمی صافی گلپایگانی رضوان ا… تعالی علیه بزرگ‌مردی از تبار علم، تقوا، فضیلت، همراه، همگام و مدافع انقلاب آسمانی شد که این ضایعه غیرقابل‌جبران اندوهی جانکاه بر جای گذاشت و این عالم ربانی با کوله باری از ثمرات علمی و خدماتی بی‌نظیر به دیدار معبود شتافت و جهان اسلام را عزادار نمود.

این‌جانب ارتحال این عالم ربانی را به امام زمان عجل ا… تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظیم‌الشان، بیت شریف معظم له، اساتید، فضلا و طلاب، حوزه‌های علمیه، مراکز دینی و ملت بصیر و همیشه درصحنه تسلیت عرض می‌نمایم.

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد

 شهردار قم