پیام شهردار دستجرد بمناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
حسین طالعی شهردار شهر توریستی و گردشگری دستجرد، در پیامی، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و روز همسر را به تمام زنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، متن پیام مهندس حسین طالعی شهردار دستجرد بمناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن به شرح ذیل است:
بسم ا… الرحمن الرحیم
قال رسول الله(ص): اَوَّلُ شخصٍ تدْخُلُ الجنهَ فاطمهُ.
اولین کسی که داخل بهشت می‌شود، فاطمه است.
سالروز میلاد سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) که سراسر خیر و برکت است، شایسته تبریک به همه دوستداران اهل بیت(ع) می باشد.
نامگذاری این روز سراسر نور، بنام روز مادران، همسران و زنان، یک نامگذاری کاملا بجا و شایسته بود که در همین راستا باید گفت که این افتخار زنان را بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت و بانوی بهشت، حضرت صدیقه(س) روز زن نامیده شده است.
این روز بهانه ای است که نقش پر اهمیت مادران و همسران در محیط خانواده و جامعه را بیش از پیش مورد تفکر قرار دهیم و قدردانی بیشتری از ایشان صورت گیرد؛ روزی که متذکر میشویم نقش و جایگاه مادری، مهمترین نقش و جایگاه ها در کل عالم هستی است که می توان آن را در ردیف بهترین نعمت های خداوند بر شمرد.
روزی که باید بیاد بیاوریم رفتار آموزنده، درس آموز و پر از محبت امام علی(ع) با همسرش حضرت فاطمه(س) و از سوی دیگر بیاد بیاوریم که همراهی حضرت فاطمه(س) بعنوان همسر با امام علی(ع) یک همراهی همه جانبه و چند بعدی بود که باعث شد مکتب تشیع و اسلام ناب محمدی(ص) برای همه تاریخ باقی بماند.
مقام معظم رهبری اشاره داشتند که “اگر زن در جامعه بتواند به علم و معرفت و کمالات معنوی و اخلاقی که خدای متعال و آیین الهی برای همه انسانها – چه مرد و چه زن – به طور یکسان در نظر گرفته است، برسد، تربیت فرزندان بهتر خواهد شد، محیط خانواده گرمتر و با صفاتر خواهد شد، جامعه پیشرفت بیشتری خواهد کرد و گره‌های زندگی آسانتر باز خواهد شد؛ یعنی زن و مرد خوشبخت خواهند شد. برای این باید تلاش کرد؛ هدف این است.”، بنابراین ما مسئولان باید در راستای فرمایشات رهبر عظیم الشأن مان، در راه ایجاد زیرساخت های کافی برای رشد و تعالی زنان اقدام کنیم تا خانواده ها و جامعه ای خوشبخت تر داشته باشیم.