پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه شهرداری قم از برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم با تمام ظرفیت و توان از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در راستای برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای استان قم که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، مباحث مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای ترویج و اشاعه آن را از دغدغه‌های مجموعه شهرداری قم و مورد تأکید ویژه شهردار قم دانست که در بخش‌های مختلف برای آن برنامه‌های فرهنگی، اجرایی و عملیاتی در نظر گفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم با تمام ظرفیت و توان از برگزاری کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: یکی از مباحث ضروری در برگزاری این کنگره مردمی بودن آن است که در این راستا می‌توان برنامه‌هایی ازجمله ایجاد و تقویت مجمع خیرین، اجرای طرح نذر شهدا، برپایی جشنواره‌ها باهدف افزایش تولیدات در حوزه ایثار و شهادت با همکاری دستگاه‌های مربوطه و… را به اجرا رساند.

کلانترزاده تعامل و همکاری تمامی متولیان را لازمه تحقق این امر دانست و ادامه داد: لازم است تمامی مجموعه‌های عضو کمیته‌ها برای برپایی هر چه باشکوه‌تر این کنگره هم‌افزایی و همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه شهرداری آماده است در آستانه برگزاری کنگره نمادهای شهری در حوزه ایثار و شهادت را تقویت کند، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت هنرمندان ۱۰ سردیس از شهدای اقشار مختلف ساخته و در مرسام مختلف از آن‌ها رونمایی خواهد شد.