پایگاه خبری کارگر ایرانی آغاز بکار کرد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
پایگاه خبری کارگر ایرانی به نشانی اینترنتی https://karegareirani.ir/ ، با کسب مجوزهای قانونی از دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات کشور، فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی (ایونا)، بعد از اخذ مجوزهای قانونی از هیئت نظارت بر مطبوعات کشور و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایگاه خبری کارگر ایرانی به نشانی اینترنتیhttps://karegareirani.ir/  و با صاحب امتیازی صادق چهرقانی از روزنامه نگاران و خبرنگاران کشور، رسما آغاز بکار کرد.

این رسانه جدید که قصد دارد با نگاه ملی به پوشش اخبار و رویدادهای جامعه ایران بپردازد، تمرکز ویژه ای روی اخبار جامعه کارگری ایران خواهد داشت.

پایگاه خبری کارگر ایرانی برای هر یک از استان های کشور به صورت اختصاصی صفحه ای مجزا را تعریف کرده تا انعکاس اخبار و رویدادها در این رسانه جدید، منحصر به یک شهر و استان نباشد و تمام کشور را در بر گیرد؛ البته دفتر مرکزی این رسانه در شهر قم قرار دارد اما نگاه این رسانه ملی بوده و منحصر به یک شهر و استان نخواهد بود.

هم اکنون پایگاه خبری کارگر ایرانی به نشانی اینترنتی https://karegareirani.ir/ و همچنین نشانه اینترنتی https://iwna.ir/ قابل دسترسی است.