با حقوق بازنشستگی زندگی می‌کنم/ کاسبان تحریم از من انتقاد خواهند کرد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک نامزد چهاردهمین دوره انتخابات گفت: در شش ماهه نخست دولتش آن‌هایی که نانشان در روغن است باندهای مافیایی، کاسبان تحریم بازار فیلترینگ فکر می‌کنم از من انتقاد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، برنامه بدون تعارف با حضور حجت‌الاسلام مصفط پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب از رسانه ملی پخش شد.

مصطفی پورمحمدی در این برنامه گفت: در جامعه احساس سردی و رخوت ایجاد شده و آمدم این شور و نشاط به انتخابات بدهم و بتوانم تحول ایجاد کرده و اگر توفیق مردم شامل حال من باشد تمام توانایی و استعداد و اراده خود را به کار خواهم گرفت.

وی درباره انتقاد نسبت به گذشته گفت: هیچ کس نمی‌تواند به خودش نمره ۲۰ دهد انتظار از من زیاد بوده و انتظار مردم زیاد است، مردم ناراضی هستند. این احساس عمومی است و باید رضایت جلب باشد و ما هم در ایجاد نارضایتی شریک هستیم و ما باید از تجربه خودمان برای رضایت مردم استفاده کنیم.

وی درباره آنکه در شش ماهه نخست چه گروهی انتقاد خواهند کرد گفت:آن‌هایی که نانشان در روغن است باندهای مافیایی، کاسبان تحریم بازار فیلترینگ فکر می‌کنم از من انتقاد خواهد کرد. افرادی که در داروی و فوتبال و سیاست، خرید و فروش‌هایی می‌کنند ، من جلوی آنان خواهم ایستاد و از من ناراحت خواهند بود

وی درباره اموال و دارایی گفت: من ۴ بار گزارش اموال خود را توضیح دادم و هیچ چیز جز لوازم خانوادگی تغییر نکرده است. من پاداش خدمتم را به بچه‌هادادیم که در بورس سرمایه‌گذاری کنند که آسیب دیدند. با حقوق بازنشستگی زندگی می‌کنم. من اگر یک ماه حقوقم نرسد در روز ۱۵ و ۲۰ خانم من می‌گوید دیگر وضعیت خوب نیست با وجود انکه من اجاره نمی‌دهم. فرزندان من دارایی انچنان ندارند. از خود ما ضعیف تر هستند، همه فرزندان در همه فضای تعادلی زندگی کنند و من از اقوامم استفاده نکردم.

وی افزود: واقع این است که تصمیم درست گرفتن مهم است. خیلی وقت‌ها از تصمیمی که گرفتم پشیمان شدم و رخوت را در خودم دیدم. از مردم، من یک مدیر قاطع و سختگیر هستم. مردم دنبال این است که من در اینده چه خواهم کرد تا زندگی ما خوب شود و مشکلات برطرف شود و برای من مهم است که مشکلات برطرف است

وی درباره شبهه‌ای که در زندگی اش است و جدا شدن از دولت نهم گفت: به من گفتند استعفا بده و در یک جای دیگر کار کنید و من گفتم اگر قرار است اینجوری باشد جدا می‌شوم اما روابط دوستانه با احمدی‌نژاد برقرار است و کینه و بغض ندارم.

وی تصریح کرد: ایا اشکالی دارد در دولت یازدهم کار کنم؟ اما ان تفکرها با تیپ ما همخوانی نداشت. وزیر دادگستری توسط قوه قضاییه معرفی شد و بعد اصرارهایی که وجود داشت با تمام انرژی و وقت در اختیار دولت‌ها گذاشتم و دولت هم ادامه مسیر کاری من را تحمل نکرد.

وی افزود: چهل سال از زمان کاری گذشته است. بازنشستگی معنایی ندارد. روحانیت نقش عظیمی دارد و من تازه احساس مسئولیت دارم.

وی درباره اختیارات قانونی گفت: دولت‌ها تکالیف زیادی دارند ولی اختیارات قانونی مبهم است و حضور برخی نهادها این اختیارات را تحت الشعاع قرار داده است. یکی از موفقیت‌های ما این است که قدرت دولت و ملت را بازگردانم.

وی تصریح کرد: ما نباید وعده‌ای که نمی‌توانیم عمل کنیم بدهیم. برخی از قوانین اعمال محدودیت کرده و دست و پای رئیس جمهور را بسته است.

وی درباره منتقدین و انتظار از مردم گفت: منتقدین از انتقاد دست برندارد و امیدوارم انتقاد می‌کنید در فضای انسانی باشد. رو به مردم می‌گویم خودم را موظف خدمت به شما می‌دانم و با منابعی که برای شما است باید اقدامات خطیر انجام دهم تا تمدن کهن ایران و مردم سربلند باشند و از زندگی در کشور راضی باشند و افتخار کنند.

  • منبع خبر : ایلنا