پاسخگویی مستقیم مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم به درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری، پاسخگوی مستقیم مطالبات و درخواست‌های شهروندان بود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده امروز در آغاز پنجمین دوره از طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو”، با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های شهروندان قمی بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این حضور، به ۲۳ تماس مردمی در حوزه مختلف مانند فضای سبز، خدمات شهری، ساخت‌وساز، فضاسازی محیطی و… به‌صورت مستقیم پاسخ داد.

طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” که دوره پنجم آن امروز همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی آغاز شد، ارتباط مستقیم مدیران شهری و شهروندان را ممکن کرده و شهروندان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۲ می‌توانند با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم تماس گرفته و مطالبات خود را با مدیران مطرح کنند.

لازم به ذکر است تمام تماس‌ها به‌صورت مستقیم پیگیری شده و به شهروندان پاسخ داده می‌شود.