مدیریت پارکینگ شماره ۴ به سازمان میادین سپرده شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان و در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران، مدیریت خدمات از جمله نظافت و مدیریت چیدمان پارکینگ 4 مسجد مقدس جمکران به سازمان میادین واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محسن صادقی امینی با تبریک به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت حجت قائم آل محمد(عج) افزود: در راستای ساماندهی پارکینگ های مجاور مسجد مقدس جمکران و تمرکز بیشتر بر روند ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران، مدیریت خدمات از جمله نظافت و مدیریت چیدمان پارکینگ شماره ۴ به سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم واگذار شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط سازمان گفت: نظافت و مدیریت چیدمان پارکینگ، تهیه بیش از ۳۰۰۰ عدد کیسه زباله جهت تحویل به خودروهای زائران، انتقال پسماند پارکینگ و به کار گیری روزانه ۱۵ نفر به صورت شبانه روزی برای انجام امور، از جمله اقدامات سازمان در زمینه مدیریت خدمات در پارکینگ ۴ است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خدمت رسانی بی منت را اساس و رکن اصلی فعالیت در سازمان معرفی و تصریح کرد: سازمان میادین همچون سال های گذشته امثال نیز با استقرار چندین غرفه عرضه مایحتاج در مناطق مختلف مسجد مقدس جمکران ارائه خدمت می کند و برنامه ریزی های لازم و به کارگیری تمهیدات جهت تامین تسهیلات رفاهی مورد نیاز زائران و شهروندان به صورت دقیق پیش بینی شده است.