واکسیناسیون افراد بالای ۵۰سال در قم انجام می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
ناظر طرح شهید سلیمانی در استان قم، از آغاز واکسیناسیون افراد بالای 50سال در این استان خبر داد و گفت: افراد می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری سلامت یا همان سامانه ثبت نام واکسیناسیون، نسبت به ثبت نام خود اقدام و پس از دریافت پیامک به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

 

دکتر علی ابرازه ناظر طرح شهید سلیمانی در استان قم، در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، با بیان این که واکسیناسیون افراد بالای ۵۰سال در استان قم آغاز شده است، اظهار داشت: از روز دوشنبه ۱۱ مردادماه، افراد بالای ۵۰ سال که متقاضی تزریق واکسن کرونا هستند، می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری سلامت یا همان سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا، به آدرس اینترنتی https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

ناظر طرح شهید سلیمانی در استان قم، افزود: بعد از ثبت نام،پیامکی برای این متقاضیان ارسال خواهد شد تا با داشتن کارت ملی به یکی از مراکز تعیین شده جهت تزریق واکسن مراجعه و دوز اول واکسن کرونا خود را دریافت کنند.

دکتر ابرازه در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چه نوع واکسن هایی برای تزریق وجود دارد، گفت: خوشبختانه تنوع نوع واکسن کرونا وجود دارد که افراد می توانند نوع ایرانی یا خارجی را به انتخاب خود دریافت کنند.

انتهای پیام