هیات اجرایی‌خانه‌ کارگر زنجان با فرماندار دیدار کردند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه‌ کارگر استان زنجان با پرویز خالقی (فرماندار زنجان) در محل خانه کارگر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، پرویز خالقی امروز شنبه در دیدار با دبیر و اعضای خانه کارگر زنجان که در محل خانه کارگر انجام شد، با اشاره به معضلات و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و کارگران گفت: از جمله اهداف مهم کمیته رفع موانع تولید شهرستان حمایت جدی از اشتغال و به تبع آن کارگران است.

فرماندار زنجان گفت: کارگران به عنوان اقشار زحمتکش جامعه سهم عمده‌ای از نقش‌آفرینی در تولید و صنعت جامعه را از آن خود دارند و این قشر کثیر همواره با زحمات شبانه‌روزی و آوردن نان حلال بر سفره خانواده‌های خود، افراد شاخصی را در عرصه‌های برجسته تربیت کرده اند.

وی با قدردانی از فعالیت‌های اثربخش خانه کارگر استان زنجان افزود: خانه کارگر جزو ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در کنار مسئولان، همواره با رصد وضع تولید، اشتغال و مباحث کارگری از تشدید مشکلات جلوگیری کرده و با احصاء مسائل و ارائه راهکارهای برون‌رفتی، رضایتمندی بیش از پیش قشر کثیر کارگران را فراهم کنند.

خالقی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر کشور ایران براثر تحریم‌های ظالمانه ایام سختی را به لحاظ اقتصادی گذرانده و نیز درحال سپری است، اضافه کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران و نقش‌آفرینی در عرصه تولید و اشتغال توانسته است تاثیر بسزایی در تحقق اهداف بلندبالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

فرماندار شهرستان زنجان گفت: ایجاد هر فرصت شغلی می‌تواند به تنهایی از بروز بسیاری از تهدیدات انسانی در آتیه نظیر اعتیاد و طلاق جلوگیری کرده و جامعه را از مخاطرات جدی مصون نگه دارد.

خالقی در ادامه سخنان خود به رویکرد و دغدغه‌های استانداری و فرمانداری زنجان در زمینه رفع موانع و مشکل‌گشایی از واحدهای صنعتی و ایجاد رونق تولید در بخش تولید اشاره داشته و افزود: این رویه از برنامه‌های راهبردی دولت کنونی نشات می‌گیرد که در کنار پرداختن به مبحث تولید و افزایش ثروت، امر خطیر اشتغالزایی و حفظ پایداری فرصت‌های شغلی فعلی را فراهم می‌کند.