نماینده اراک: بارش‌های اخیر می‌تواند بخشی از محدودیت‌های آبی را جبران کند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: بارش های اخیر نعمت الهی بود و با مدیریت صحیح و بهره برداری مناسب می توان یک گام در جهت تقویت منابع آبی کشور و جبران کمبودها برداشت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمد حسن آصفری درباره وضعیت حوزه انتخابیه خود پس از بارش های اخیر، بیان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در حوزه انتخابیه بنده پس از بارش ها وجود ندارد. در گاز رسانی به منازل نیز مشکل و اخلالی ایجاد نشده است.

وی گفت: از نظر بنده اگر واقعا منابع حاصل از این بارش ها جمع آوری و مدیریت شود قطعا می تواند منابع ذخیره آبی کشور را تقویت کرده و تا حدی مشکل کمبود آب را جبران کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: اگر به سادگی از کنار این منابع عبور کنیم به هدر رفته و به ضرر تبدیل می شود. این بارش ها نعمت الهی است و اگر به خوبی از آنها بهره برداری کنیم می تواند بخشی از محدودیت های منابع آبی کشور را جبران کند.

آصفری در پایان تصریح کرد: در حوزه گاز رسانی به شهرها و روستاها در حوزه انتخابیه بنده مشکل خاصی وجود ندارد. ما باید تلاش کنیم تا به نحو احسن از منابع حاصله از این بارش ها برای جبران کمبود آب استفاده کنیم.

  • منبع خبر : ایسنا