موافقت وزیر ارشاد با تأمین اعتبارات فرهنگی اراک، کمیجان و خنداب
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای 4640 میلیارد ریال اعتبار فرهنگی این 3 شهرستان موافقت کرد تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اسرع وقت تکمیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، سید محمد جمالیان افزود: عملیات اجرایی تعدادی طرح فرهنگی ملی از سال‌های گذشته در شهر اراک آغاز شده که هنوز تکمیل و در اختیار مردم قرار نگرفته است. در این راستا نشستی با حضور هر ۲ منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که با نتایج خوبی همراه بود.

وی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست قول تخصیص یکهزار میلیارد ریال برای تکمیل آمفی‌تئاتر و سالن‌های موسیقی تالار مرکزی اراک، ۱۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن‌های آمفی‌تئاتر خنداب و کمیجان و ۳۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه مرکزی را داد.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان مرکزی و به ویژه شهرستان اراک با مشکلاتی در خصوص مباحث هویتی و افسردگی در بین مردم رنج می‌برد که نیاز است به بخش فرهنگ و نشاط اجتماعی آن توجه ویژه شود.

جمالیان به کمبودهای امکانات تفریحی در شهرستان اراک اشاره داشته و تصریح کرد: این شهرستان خلاءهای زیادی به لحاظ نبود امکانات تفریحی برای جوانان دارد و نیاز است طرح‌های فرهنگی در حال ساخت هر چه سریعتر تکمیل شود تا بخشی از این خلاءها جبران شود.