به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محسن صادقی امینی اظهار داشت: ارائه خدمات به خودروهای وانت نیسان مدل ۸۳ تا ۸۵ بدون نامه تأییدیه شرکت سازنده خودرو مبنی بر رفع نواقص سیستم سوخترسانی، ممنوع است.
وی تصریح کرد: متقاضیان برای رفع نواقص احتمالی ازجمله حذف مخزن و دریافت تأییدیه و مجوز سوختگیری میتوانند به نمایندگیهای مجاز شرکت تولیدکننده خودرو مراجعه کنند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: کنترل خودروهای دوگانهسوز قبل از سوختگیری در ایستگاههای CNG تا حد زیادی میتواند از بروز حوادث انفجار مخزن CNG جلوگیری نماید، ولیکن ازآنجاییکه امکان تشخیص و کنترل خودروهای مجاز به سوختگیری توسط اپراتورهای ایستگاههای CNG امکانپذیر نبوده و امکان خطای انسانی نیز محتمل است، لذا بهتر است از سوختگیری خودروهای فاقد سیستم سوخترسانی استاندارد جلوگیری کنیم.