مردم با بصیرت، پیوند امت با ولایت را تقویت می‌کنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
فرماندار نکا با اشاره به اینکه ۱۳ آبان امسال مردم با دشمن شناسی و بصیرت پیوند بین امت با ولایت را تقویت کردند، گفت: در ناآرامی‌های اخیر مردم به صورت خود جوش بساط فتنه را کشور جمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عبدالرضا بابایی در حاشیه نماز جمعه نکا اظهار کرد: هر ۱۰ سال یک بار شاهد فتنه دشمن در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه از آغاز انقلاب تاکنون هر چه می‌گذرد فاصله بین فتنه‌ها در کشور کمتر می‌شود، افزود: در هر فتنه‌ای که ایجاد می‌شود شاهد تقویت پیوند امت و ولایت هستیم.

فرماندار نکا ۲۳ تیر سال ۱۳۷۸، ۹ دی سال۱۳۸۸و ۱۳ آبان امسال را از نمونه‌های بصیرت مردم و پیوند بین امت با ولایت بعد از هر فتنه دانست و تصریح کرد: مردم با دشمن شناسی و بصیرت به صورت خود جوش بساط فتنه را کشور جمع کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در آینده هم اگر دشمن دسیسه و فتنه‌ای طراحی کند مردم پای انقلاب اسلامی هستند.

بابایی یکی از مشکلات کنونی جامعه را قطع ارتباط بین نسل جدید با تاریخ معاصرعنوان کرد و گفت: اگر تاریخ بین نسلی مرور می‌شد جنبش‌ها و تحرکاتی که دشمن علیه انقلاب اسلامی داشتند برای مردم روشن و به درستی راه حق و باطل را تشخیص می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: در قضایای اخیر جوانان ما ناآگاهانه وارد صحنه‌ای شدند که دشمن با فریب و اغواگری آنان را به سمت خود جذب کرد به زودی جوانان ما به این باور می‌رسند که دشمن توخالی و منفعت طلب است.

نماینده عالی دولت در شهرستان  نکا، افزود: ترفند دشمن پیچیده‌تر از چیزی بود که برخی از مردم ناخواسته وارد آن شدند. دشمن ابتدا بحث حجاب را مطرح کرد اما هدفش تجزیه کشور بود که در اجرای آن ناکام ماندند.

  • منبع خبر : ایسنا