فعالیت غرف منتخب توزیع کالاهای اساسی با عنوان “کاسب امین” در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: شبکه بزرگ کاسبان امین که منتخبی از منصوبات سازمان در سطح مناطق 8گانه هستند؛ توزیع متوازن و عادلانه اقلام اساسی، مایحتاج خانوار و محصولات را به‌صورت شبکه‌ای و مویرگی عهده‌دار هستند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شبکه بزرگ کاسبان امین که منتخبی از منصوبات سازمان اعم از فروشگاه‌های همشهری و بازارچه‌های ریحان در سطح مناطق ۸گانه هستند؛ توزیع متوازن و عادلانه اقلام اساسی، مایحتاج خانوار و محصولات را به‌صورت شبکه‌ای و مویرگی عهده‌دار هستند.

وی تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی استاندار قم و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تنظیم بازار استان، کالا‌های اساسی و مایحتاج خانوار در سطحی مطلوب تأمین و تدارک دیده شده و مردم با سهولت بیشتر و با قیمت مناسب به کالا‌های اساسی موردنیازشان دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم نظارت بر روند اجرای طرح کاسب امین و نیز نظارت بر غرف منتخب در راستای توزیع متوازن و عادلانه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: تلاش می‌کنیم بر اساس هدف طرح، کالا‌های اساسی موردنیاز مردم در همه جغرافیای استان به نحو مناسب توزیع شود.

صادقی امینی افزود: دسترسی آسان با قیمت مناسب به کالاهای اساسی و پرمصرف این روزها از مطالبات اصلی مردم به شمار می‌رود و منسجم کردن شبکه ارتباطی برای تأمین، توزیع و نظارت به‌عنوان اصل و اساس تهیه نیاز شهروندان، به جهت جلوگیری از فعالیت سودجویان، پیشگیری از نوسانات بازار و قیمت‌گذاری سلیقه‌ای، می‌بایست در اولویت قرار گیرد.