فرمایشات رهبر انقلاب سرلوحه کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌باشد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: رهبر معظم انقلاب در برخی مقاطع خاص تذکرهایی را می‌دهند که توجه ویژه به فرمایشات معنوی ایشان باید سرلوحه کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهارداشت:‌ آنچه نظر رهبر معظم ‌انقلاب اسلامی در امور فرهنگی برخاسته از آموزه‌های دینی است باید مورد توجه باشد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست به رهنمودهای مراجع عظام تقلید نیز توجه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم توسط دشمنان اسلام گفت: قرآن سوزی که پیش از این سابقه داشته‌است در این ایام تشدید شده،لذا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شرایط کنونی مسئولیت با برنامه دارد و کار شعاری نباید صورت گیرد.

سعیدی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خانواده شهدا مطالبه‌گر هستند و این به خاطر خون پاک شهداست که می‌خواهند ثمره کار را ببینند.صرفا حضور در منزل شهدا و پخش در رسانه‌ها یک جهت اکرام است اما مهم پاسخ به مطالبات آنان است، باید اندیشه‌ورزان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این پاسخ‌ها را بیان کنند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه‌ در اسلام نگاه به جبهه‌گیری دشمن مهم است بیان کرد: اگر غیر این باشد سنگر را اشتباه می‌بندیم، باید خدعه‌های دشمن را تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه دشمن اسلام هراسی و مبارزه با نظام را مورد توجه قرار داده، اظهار داشت: دراین شرایط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید خروج از جایگاه خود داشته باشد.

سعیدی ادامه داد: برخی افراد جلوه‌ای از مذهب نشان می‌دهند و سخیف‌ترین نمادها را ابراز می‌کنند لذا باید روی آن کار شود ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولتی که مدعی مردمی، ‌مذهبی و مکتبی بودن است در قبال آن چه که دستش است نباید تعلل کند.

وی خطاب محمد مهدی اسماعیلی گفت: شما آدم خوش قلبی هستید و نیت شما و رئیس جمهور باید عملی شود و کارها باید اصولی و حساب شده‌باشد.

وی افزود: باید منظم و منسجم در مقابل دشمن جبهه گرفت و آمدن خدمت مراجع عظام تقلید کار جدی راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید به مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیز پاسخ داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می‌کند.

  • منبع خبر : ایرنا