علی نیکزادبنایی برای  کاندیداتوری ریاست مجلس ندارد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
به گفته مشاور نایب رئیس مجلس در راستای حفظ اتحاد انسجام بین نمایندگان و اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای دکتر علی نیکزاد تصمیمی برای حضوردر کاندیداتوری ریاست مجلس شورای اسلامی ندارد تا همدلی نمایندگان بیش ازپیش تقویت وحفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، به گفته مشاور نایب رئیس مجلس در راستای حفظ اتحاد انسجام بین نمایندگان و اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای دکتر علی نیکزاد تصمیمی برای حضوردر کاندیداتوری ریاست مجلس شورای اسلامی ندارد تا همدلی نمایندگان بیش ازپیش تقویت وحفظ شودوعمارهای حضرت آقا ازدور خارج نشوند کما اینکه نمره ۲۰آنها بشود ۱۸باید جذب کنیم من مطمئن هستم روزی همه میشوند عمارآقا.

احمدمحمودنژادافزود: اولویت دکترنیکزاد برداشتن باری ازدوش مردم فهیم وقدرشناَس کشوراست ودراین زمینه ازهیچ کوششی فروگذاری نخواهدکرد.

وی یادآورشد: اولویت اصلی آقای دکتر علی نیکزاد معیشت مردم میباشد و ایشان در خصوص معیشت مردم با هیچ احدالناسی تعارف ندارد و تا جایی که بتواند کمک دولت می کندتا مشکل مردم حل شود ولی اگر خدای ناکرده افرادی دردولت به وظایف خود در بحث معیشت مردم به درستی عمل نکند با کمک نمایندگان انقلابی جلوی افراد خاطی آن را گرفت.

احمدمحمودنژاداضافه کرد: اگر دولت در راستای کمک به معیشت مردم اقدام موثر نماید و شالوده معیشت مردم را با صداقت و پشتکار و استفاده از ظرفیت های اجرایی کشور که در اصناف، بازاریان، تولیدکنندگان،کشاورزان، نخبگان،صاحبان طرح،ایده و بدنه مردم استفاده کند وطبق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای خودرا به مردم نزدیک کند وازمردم کمک گیرد قطعا در راستای معیشت مردم موفق میشود و بنده مطمئن هستم جناب آقای دکتر علی نیکزاد اولین فردی است که کمک دولت خواهد کرد.

رهبر انقلاب همانطور که از اعتبار و آبروی خود برای مجلس به میان گذاشت و مجلس را مجلس انقلاب فرمود در واقع مجلس به رهبر عزیز یک بدهی دارد و آن بدهکاری را می خواهد در راستای کمک به معیشت مردم عملی کند واز هر طرح پیشنهادی موثر و مفید در راستای کمک به معیشت استقبال خواهد کرد.

احمد محمودنژاد مشاور گام دوم انقلاب دکتر علی نیکزاد
مشاور ستادهای رئیس ستاد آقای رئیسی درکشور زمان انتخابات
رئیس شورای انقلابی اتحادمسئولین کشور
مشاورانبوه سازان کشور