طرح علمداران خدمت/ سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تا پایان شب شام غریبان حسینی/ حمل و نقل عمومی با تمام طرفیت در خدمت عزاداران حسینی(ع) است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم از سرویس‌دهی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها تا پایان شب شام غریبان با تمام ظرفیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی نیک در حاشیه بازدید از خدمت رسانی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی، با تأکید بر سرویس‌دهی کامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در ایام ماه محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تا ساعات پایانی شب به زائران و عزاداران حسینی سرویس‌دهی می‌کند.

وی تصریح کرد: خطوط اتوبوسرانی در روزهای تعطیلات با ۲۰ درصد ظرفیت کمتر و تا ۱۰ شب‌کار می‌کند اما در روزهای مناسبتی مانند روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) با تمام ظرفیت و تا زمان پایان مراسمات و ساعت ۱۲ شب سرویس‌دهی کرده تا شهروندان به‌راحتی به مقصدهای خود در تمام نقاط شهر برسند.

سرپرست سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم از فراخوان تمام سرویس‌های تاکسی در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر حضور تمام تاکسی‌ها، به شبکه بی‌سیم نیز فراخوان زده‌شده تا در این ایام با تمام ظرفیت در شهر کارکرده و سرویس مناسب را به شهروندان ارائه دهند.

وی حمل‌ونقل عمومی را در خدمت شهروندان دانست و تصریح کرد: سرویس‌دهی تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و در صورت ادامه عزاداری‌ها سرویس‌دهی با همین منوال ادامه دارد و حمل‌ونقل عمومی به‌صورت کامل در اختیار شهروندان خواهد بود.