شهردار دستجرد: تا همیشه مدیون شهدا هستیم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مهندس حسین طالعی شهردار شهر توریستی و گردشگری دستجرد، ضمن حضور بر سر مزار شهدا و تکریم مقام شامخ ایشان بمناسبت اولین پنجشنبه دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: تا همیشه مدیون شهدا هستیم و تکریم ایشان نباید محدود به دهه فجر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهندس حسین طالعی شهردار دستجرد به همراه تنی چند از مسئولان این شهر توریستی و گردشگری از جمله حسن بافرانی بخشدار خلجستان، حجت الاسلام یزدی امام جمعه دستجرد و …، همزمان با فرارسیدن اولین پنجشنبه دهه فجر انقلاب اسلامی، در گلزار شهدای شهر دستجرد حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت کشور ادای احترام کردند.

در حاشیه این برنامه، مهندس حسین طالعی شهردار شهر توریستی و گردشگری دستجرد، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مقام شامخ شهدا این قدر والا و با ارزش است که نباید تکریم از مقام ایشان، محدود به یک روز و مثلا پنجشنبه اول دهه فجر باشد.

شهردار دستجرد اضافه کرد: شهدای عزیز راه اسلام و ایران، بهترین هستی خود یعنی جان شیرین شان را فدا کردند تا امروز ما در امنیت و آرامش و آسایش زندگی کنیم و به همین دلیل باید خود را هر لحظه و همیشه مدیون بزرگی و عظمت شهدا بدانیم.

طالعی گفت: شهدا چشم و چراغ ایران عزیز هستند و بهترین تکریم و بزرگداشت مقام ایشان هم این است که قدر نظام جمهوری اسلامی ایران را بدانیم و باز باید گفت که قدر دانستن نظام جمهوری اسلامی، با شعار و گفتن محقق نمی شود، بلکه باید تا می توانیم گره گشای کار مردم باشیم که همین کار بهترین ادای احترام به مقام شهداست.

شهردار دستجرد خاطرنشان کرد: لازم است دهه فجر انقلاب اسلامی ایران که یادآور تلاش ها و زحمات امام خمینی(ره) و شهدای راه انقلاب است را گرامی بداریم و آرمان های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای ایران اسلامی را فراموش نکنیم.

پایان پیام