زمینه‌های همکاری مدیریت شهری قم و پارک علم و فناوری بررسی شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قم، مدیران شهرداری و رئیس پارک علم و فناوری استان قم، زمینه‌های همکاری مشترک دو طرف موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، جلسه برخی اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور سیدمحمدحسین دهناد رئیس مرکز پژوهش‌ها و معصومه آمره عضو شورای اسلامی شهر قم و علی مؤمن حجازی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با سیدحسن اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم برگزار و زمینه‌های همکاری‌های مشترک طی آن بررسی شد.

در این جلسه نسبت به برگزاری رویدادهای ملی و استانی مشترک بین پارک علم و فناوری و مجموعه مدیریت شهری قم تأکید شد.

در ادامه این جلسه همچنین نسبت به نمایش و حضور آخرین دستاوردهای شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری قم در نمایشگاه ملی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری قم که به همت شهرداری قم برپا خواهد شد، نیز تأکید شد.

استفاده از توان علمی و تجهیزاتی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه مدیریت پسماند، هوشمند سازی، ترافیک و حمل‌ونقل و فضای سبز شهری نیز در این دیدار موردبررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه پشتیبانی از استارتاپ‌ها به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی فناوری اطلاعات شهرداری قم یاد شد و بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در مباحث مربوط به مدیریت شهری و خدمات‌رسانی عمومی به شهروندان تأکید شد.

گفتنی است از برخی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان قم بازدید صورت گرفت.