رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات در روز طبیعت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان از بوستان‌ها در روز طبیعت، با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود نیازمندی‌های همشهریان ازجمله سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و غرفه‌های تأمین مایحتاج در سطح بوستان‌ها پیش‌بینی‌شده بود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به خدمات‌دهی شهرداری قم به شهروندان در روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از بوستان‌ها در روز طبیعت، با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود نیازمندی‌های همشهریان ازجمله سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و غرفه‌های تأمین مایحتاج در سطح بوستان‌ها پیش‌بینی‌شده بود که با بازدیدهای صورت گرفته، با تلاش نیروهای خدماتی در این زمینه‌ها مشکل جدی مشاهده نشد.

وی ادامه داد: با توجه به‌ضرورت تأمین ایمنی در سطح بوستان‌ها، با هماهنگی عوامل سازمان آتش‌نشانی اکیپ‌های خودرویی و موتوری در سطح بوستان‌ها از ساعات ابتدایی صبح تا پایان حضور شهروندان در بوستان‌ها حضور داشتند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در راستای حفظ نظافت و بهداشت پارک‌ها و بوستان‌ها، عوامل خدمات و پسماند به‌منظور ارتقای فرهنگ شهروندی کیسه‌های زباله را در ورودی‌های شهر بین شهروندان توزیع کردند تا با مشارکت همه محیط‌زیست و نظافت فضای سبز شهر حفظ‌شده و آسیبی به آن وارد نشود.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: علیرغم ازدحام جمعیت در بوستان‌ها، با تلاش همه همکاران خدمات خوبی به شهروندان در روز طبیعت ارائه شد که امیدواریم رضایت آن‌ها را فراهم کرده باشد.