دشمن به دنبال حذف نماد دین اسلام است/ ۹ دی تجلی‌گاه بصیرت مردم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: هدف دشمن حذف اسلام سیاسی و نماد اسلام یعنی دین و روحانیت است، «عمامه پرانی» برای این منظور انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حجت‌الاسلام محمد جواد قائمی امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه نوشهر که به‌ مناسبت ۹ دی در مصلای امام خمینی این شهر حضور یافت، با اشاره به اهمیت این روز و بصیرت مردم ایران، اظهار کرد: بصیرت مردم کشور ما در ۹ دی سال ۸۸ که فتنه‌ای بزرگ را خشک و سرکوب کرد متبلور شد.

وی با بیان اینکه بصیرت یکی از ویژگی‌های کلیدی است که معصومین بر آن تاکید دارند، افزود: برای رسیدن به سعادت نیاز به بصیرت اجتماعی و فردی است مردم ایران در ۹ دی به فرامین رهبری لبیک گفتند و فتنه‌ها را خشکاندند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به اینکه برای شناخت فتنه و نقشه آن خطبه حضرت فاطمه کافی است، یادآور شد: حوادث و اتفاقات صدر اسلام در این دوره در حال تکرار است و بنگاه‌هایی که ارتباطی با انقلاب نداشتند علمدار اسلام خواهی شدند.

حجت‌الاسلام قائمی تصریح کرد: امروز هم کسانی که ارتباطی با مردم ندارند همانند سلبریتی‌ها تمام هم وغم شان گرفتن پاسپورت و ویزا است در این فضا، ندای حق را سر می‌دهند.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان که از مدت‌ها قبل در کشور با نزدیک شدن به زمان انتخابات اوج گرفت، گفت: هدف دشمن حذف اسلام سیاسی و نماد اسلام یعنی دین و روحانیت است که عمامه پرانی را برای این منظور انجام دادند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران فقدان حضور روحانیت را در برخی مراسم به عنوان هشدار برشمرد و ادامه داد: امروز دشمن به دنبال این است که روحانیت در انزوا قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قائمی از ۹ دی به عنوان تجلی‌گاه بصیرت مردم یاد کرد و گفت: ۹دی بستر فهم ملت است و این انقلاب بستر تحقق تمدن نوین ایران اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز هم وقتی ارزش‌های انقلابی و جهادی جایش را به مولفه‌های دیگر می‌دهد انتظاری نمی‌توان داشت.

قائمی خاطرنشان کرد: آنچه را که تاریخ از ما می‌خواهد صرف ماندن در تاریخ نیست بلکه برداشت تاریخی از گذرگاه‌های تاریخی است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما شناخت در همه ابعاد است، افزود: مقام معظم رهبری در آستانه ۱۳ آبان فرمودند: باید به دنبال جایگاه نوین ایران در نظم نوین بود و براین اساس در حال حاضر ایران اسلامی جایگاهی دارد که باید برجسته شود و دشمن به دنبال غفلت از این جایگاه برجسته است.

رئیس حوزه علمیه خواهران مازندران، با ابراز عقیده مبنی بر اینکه طبق گفته‌های اندیشمندان غرب، امروز دشمنان در اوج ضعف و سستی هستند و همگان معترف هستند لیبرالیسم به پایان خود نزدیک است، اظهار کرد: استکبار در اوج ضعف خود قرار دارد اما نمی‌خواهد ما به این ضعف توجه کنیم.دشمن به دنبال چهره‌ای مطلوب از خود است.

این مسئول افزود: آمریکا برای تحقق نقشه‌های خود از هیچ اقدام و جنایاتی ابا ندارد و برای منافع خود از اروپا نمی‌گذرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران در اوج قدرت است، یادآور شد: تحلیلگران برای وضعیت اقتصادی و سیاسی در نظام بین‌الملل صرفا به تولید اقتصادی نگاه نمی‌کنند؛ باید گفت ایران در اینجا قدرت دارد زیرا هفت قدرت، وابسته ایران هستند.

قائمی ادامه داد: دشمن به دنبال گرفتن این قدرت سیاسی است و امروز با اقدامات ضد انقلابی خود  به دنبال انحراف از نگاه سیاسی است.