خودرو زائران اربعین در موکب‌های فنی و حرفه‌ای کرمانشاه سرویس می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از راه‌اندازی ۲ موکب تعمیر خودرو این اداره کل در اسلام آبادغرب و قصرشیرین در ایام اربعین خبر داد

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از راه‌اندازی ۲ موکب تعمیر خودرو این اداره کل در اسلام آبادغرب و قصرشیرین در ایام اربعین خبر داد و گفت: استادکاران مکانیک و برق خودرو آموزشگاهای فنی و حرفه ای در ایام اربعین به صورت تیم های ۲ نفره به تعمیر و سرویس خودروهای زائران اباعبدالحسین (ع) در استان کرمانشاه می‌پردازند.

عزیز نوری مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت؛ همچنین از برپایی موکب های اداره کل فنی و حرفه ای در ورودی استان در شهرهای کنگاور، صحنه، کرمانشاه، اسکان موقت اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب خبر داد.

وی همچنین به موکب این اداره کل در قصرشیرین با همکاری سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: در موکب قصرشیرین با هم افزایی سپاه پاسداران؛ روزانه سه هزار غذا پخت و بین زائران توزیع می شود و همچنین شرایط برای استراحت ۱۰۰ زائر و پارک ۸۰ خودرو با پوشش دوربین فراهم است.

نوری اضافه کرد: همچنین یک دستگاه اتوبوس رفت و برگشت بین شهر قصرشیرین و مرز خسروی در موکب قصرشیرین برقرار شده و هرچند عاشقان و شیدایان امام حسین (ع) بیشتر دوست دارند بین قصرشیرین و مرز خسروی را پیاده رویی اربعین انجام دهند اما اتوبوس برای رفت و برگشت آنها نیز فراهم است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: پایگاه اصلی خدمات این اداره کل به زائران اربعین در استان در موکب امیر المومئنین (ع) شهرک حافظیه کرمانشاه است که روزانه به زئران در این موکب صبحانه، نهار و شام و سرویس های جداگانه برای استحمام ارائه می دهد.

نوری همچنین گفت: مامور سرایی این اداره کل نیز در خدمت زائران برای استراحت شبانه ۳۰ خانم و ۳۰ آقا است.

 

  • منبع خبر : ایرنا