به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محسن صادقی امینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مشاغل خانگی هم برای سازمان میادین و هم برای عموم شهروندان بسیار حائز اهمیت است و تلاش مجموعه سازمان میادین بر این است که از تمام ظرفیت و زیرساختها برای رسیدن به این هدف استفاده کند.
وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان خانگی میتوانند بدون تشریفات و با اختیارات خودشان مدیریت کسب و کارشان را به عهده گرفته و کسب درآمد کنند، افزود: بودجه و امکانات ساده برای کسب درآمد و ایجاد شغل مهمترین عامل جذب افرادی است که لازم نیست سرمایهگذاریهای کلان انجام داده و میتوانند از تمام ظرفیتهای موجود در منازل استفاده کنند که در نهایت این امر سبب کاهش بهای تمامشده محصولات و تأثیر مستقیم بر کاهش تورم و همچنین “خودکفایی محله” خواهد شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم توسعه مشاغل خانوادگی و مشاغل محلهای را جزو اولویتهای سازمان میادین برشمُرد و تصریح کرد: سازمان میادین در حال برنامهریزی و رایزنی جهت ایجاد و توسعه غرفههای موقت برای عرضه محصولات تولید خانگی در سطح مناطق ۸ گانه است که البته این رویکرد نیازمند یک تحول فرهنگی بزرگ بوده و نیاز است تا همه دستگاهها و افراد سهم خودشان را در این تحول بهخوبی ایفا کنند.