جوابیه وزارت آموزش و پرورش در مورد رتبه بندی معلمان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به مطلب مندرج خبرگزاری ایلنا به تاریخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۱ باعنوان «معلمان همچنان در انتظار صدور احکام رتبه بندی/ تعلل در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان چرا؟» جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، وزارت آموزش و پرورش در در پاسخ به مطلب مندرج خبرگزاری ایلنا به تاریخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۱ باعنوان «معلمان همچنان در انتظار صدور احکام رتبه بندی / تعلل در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان چرا؟» جوابیه‌ای صادر کرد.

متن جوابیه به شرح زیر است:

به استناد قانون نظام رتبه بندی معلمان مصوب ۱۵/۱۲/۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی و آیین نامه شماره ۵۹۴۲۶/ت۵۹۷۹۴هـ مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۱ و اصلاحیه شماره ۸۱۸۴۳/ت۶۰۱۵۱هـ مورخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۱ هیئت محترم وزیران، اعلام می دارد؛ فرایند رتبه بندی از تاریخ ۲۶/۰۵/۱۴۰۱ به استناد بخشنامه شماره ۲۶/۷۱۰ و شیوه نامه اجرایی همان قانون اطلاع رسانی و اجرا گردیده است و هم اکنون با عنایت به هماهنگی امور مختلف و تشکیل کارگروههای اجرایی با محوریت صدور احکام و اعلام رتبه واقعی وارد فاز اجرایی کامل برای شاغلین و بازنشسته ها شده است.

  خواهشمنداست دستور فرمایید طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در همان صفحه و با همان قلم اقدام لازم صورت گیرد.