جلسه هیات امنای تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با حضور وزیر کار
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در آخرین نشست هیات امنای سازمان تامین اجتماعی صورت‌های مالی سازمان و صندوق بازنشستگی کشوری، پس از تعیین تکالیف اجرایی به تصویب مجمع رسید که پس از طی مراحل، تکالیف ابلاغ خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، یکصدوچهل‌وهشتمین جلسه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با موضوع بررسی گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان حسابرسی در خصوص صورت‌های مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فعال اعضای هیئت امناء، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و سرپرست و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، بندهای گزارش حسابرس، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این نشست در خصوص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت و نحوه به‌روزرسانی آن بود که مطابق با اسناد ارائه‌شده، مقرر گردید موضوع به‌طور مستمر در دبیرخانه هیئت امناء پیگیری و اتخاذ تصمیم شود.

همچنین در این نشست مواردی چون: «وضعیت منابع و مصارف سازمان و نقدینگی مورد نیاز جهت ایفای تعهدات»، ضرورت بررسی ماهانه در ارکان سازمان و هیئت امنای آن در حوزه منابع و مصارف و نقدینگی سازمان»، «بررسی عملکرد حوزه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تابعه سازمان و بندهای مرتبط با بانک رفاه کارگران» نیز مطرح شد.

در خاتمه این نشست، صورت‌های مالی سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، پس از تعیین تکالیف اجرایی به تصویب مجمع رسید که پس از طی مراحل و فرآیند اجرایی، تکالیف مذکور جهت اجرا ابلاغ خواهند شد.