جامعه کارگری حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس شورای هماهنگی کارگلستان گفت: جامعه کارگری در روز انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،روح الله تجری اظهارکرد: کارگران، ستون فقرات کشور هستند و بایستی در معادلات سیاسی و اقتصادی، درنظر گرفته شوند و این مهم مستلزم آن است که خودشان هم در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: ۴۵ سال است که از عمر پرکت انقلاب اسلامی می گذرد و در تمامی این سال‌ها کارگران زحمت کش با تلاش خود چرخ اقتصاد کشور را حرکت داده اند.

وی افزود: جامعه کارگری همیشه در تمامی انتخابات حضور فعال داشته اند و در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز شرکت می کنند و با حضور پرشور در انتخابات شرّ دشمن را از سر کشور کم خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز مهمترین وظیفه هر یک از ما، حضور و مشارکت قوی در انتخابات است.معتقد هستیم که مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند به عنوان یک پشتوانه ملی برای کشور و نظام باشد.

تجری بیان کرد: کارگران از اصلی‌ترین بازو‌های تولید کشور هستند و جامعه کارگری قشر مظلوم جامعه است. جامعه کارگری باید چندین نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

وی گفت: جامعه کارگری به کسانی رای دهند که گرایش و فکر کاندیدها به جامعه کارگری نزدیگ باشد و حامی کارگران باشد.اگر اینطور باشد جامعه کارگری چندین نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.