ثبت ۳۰۰۰ درخواست استفاده از مجموعه‌های تفریحی و گردشگری سازمان در ایام نوروز در سامانه «تخفیفات تفریحات»
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ثبت 3000 درخواست استفاده از مجموعه‌های تفریحی و گردشگری سازمان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، پیام جوادیان با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد هماهنگی مناطق سازمان پارک‌ها اظهار داشت: یکی از محورهای این جلسات بحث آمادگی برای استقبال از بهار بود و در خصوص هفته درختکاری و برنامه‌های این هفته نیز برنامه‌ریزی لازم در این جلسات صورت گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و تبادل‌نظر برای استفاده از چیپس چوب و کود کمپوست در فضای سبز شهر اظهار کرد: این کار به ارتقاء کیفیت فضای سبز شهر کمک می‌کند و بنا شده مناطق بیش‌ازپیش از این موارد استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در شهر قم با توجه به اینکه شهرداری متولی برخی مباحث گردشگری هم هست، سازمان پارک‌ها علاوه بر ارتقاء کیفیت فضای سبز، فعالیت‌هایی را نیز برای ایجاد اماکن رفاهی گردشگری داشته که برخی امکانات ایجادشده در سطح ملی نیز خاص و شاخص است.

وی با تأکید بر اینکه می‌بایست از این ظرفیت  استفاده شود و اطلاع‌رسانی در خصوص این امکانات به زائرین و مجاورین صورت گیرد افزود: کمیته‌ای در این راستا تشکیل‌شده که محوریت اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی جذب گردشگر به اماکن گردشگری را دارد و با حضور بهره‌برداران این اماکن برنامه‌ریزی برای تبلیغ این فضاها صورت می‌گیرد.

جوادیان گفت: با استقرار ایستگاه‌هایی در مبادی ورودی شهر مراکز تفریحی و گردشگری سازمان پارک‌ها به زائرین معرفی شد تا بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.