ثبت نام بانک اطلاعات نخبگان صندوق بازنشستگی کشوری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات در «بانک اطلاعات نخبگان» صندوق بازنشستگی کشوری حداکثر تا پایان خردادماه امسال اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای جدید از آغاز ثبت نام اینترنتی بانک اطلاعات نخبگان این صندوق برای انتخاب «بازنشسته برگزیده ملی و استانی سال ۱۴۰۳» خبر داد.

بازنشستگان و پیشکسوتان ارجمند و علاقه‌مند می‌توانند تا پایان خردادماه جاری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی، ضمن ثبت مشخصات خود، مدارک و مستندات لازم را از طریق این سامانه ارسال کنند.

بازنشستگان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-nokhbegan اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده و در صورت نیاز، مدارک و مستندات خود را از طریق سامانه ارسال کنند.

گفتنی است، امسال نیز بازنشستگان نمونه بر اساس شش محور «علوم، آموزش و پژوهش»، «فرهنگ و هنر»، «کارآفرینی و ایجاد اشتغال»، «فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه»، «فعالیت‌های ورزشی و تندرستی» و «ایثار و فداکاری» و در هر محور یک نفر انتخاب و بعنوان برگزیده ملی و استانی مورد تقدیر قرار گیرند.

مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات در «بانک اطلاعات نخبگان» صندوق بازنشستگی کشوری حداکثر تا پایان خردادماه سال جاری اعلام شده است.