تلاش و کوشش شبانه روزی از خصوصیات شهید رئیسی بود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان گفت: تلاش و کوشش شبانه روزی از خصوصیات شهید رئیسی بود و روش برخورد شهید آیت الله رئیسی اخلاقی واسلامی بود.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،ذوالفقار امیرشاهی اظهارکرد: شهید آیت الله رئیسی یک عالم مجاهد وخدمت گذار دلسوز بود که این ویژگی ها سبب محبوبیت وی شد.

 

وی ادامه داد: روش برخورد شهید آیت الله رئیسی اخلاقی واسلامی بود و شهید رئیسی نقد وبداخلاقی مخالفان را تحمل می کرد وهمچنین در برابر اهانت ها وتهمت ها صحه صدر به خرج می داد.

 

وی بیان کرد: بامردم بودن و خدمت گذار بودن یکی دیگر از ویژگی های این شهید بزرگوار بود و برای التیام بخشیدن غم مردم تلاش می کرد.رئیس جمهور شهید با در اختیار داشتن تمامی امکانات واعتبارات خود را خود را ملزم به اطلاعات از رهبری می دانست.

 

وی افزود: شهید خدمت اقای امیرعبداللهیان

یک دیپلمات برجسته وزارت امور خارجه بود واقدمات ماندگاری در دفاع منافع ملی و اعتبار جمهوری اسلامی انجام داد.

 

وی گفت: دکتر امیرعبداللهیان شخصیتی پرتلاش بود و یکی از خصلت های وی مردم داری  او بود و علاوه بر آن دیپلمات جهادی و انقلابی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: صحبت‌های حساب شده در سخنرانی ها و نشست‌ها، از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود و مردم خدمات شهید امیرعبداللهیان را فراموش نخواهند کرد. امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات متعهد و نیروی مجاهد و انقلابی بود.و در دوره خدمت ایشان مناسبات جمهوری اسلامی ایران با همسایگان و سایر نقاط جهان گسترش یافت  و ما امروز با همه همسایگان مان روابط مطلوبی داریم.