تردد روزانه ۱۱۰ دستگاه اتوبوس بین شهری در مسیر قم-تهران از میدان ۷۲ تن
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت:در ایام نوروز استقبال خوبی از طرف مسافران از سکوهای اتوبوس‌ها در میدان ۷۲ تن انجام شده و تا روزی ۱۱۰ دستگاه نیز از این دو سکو مسافران را یه مقصد تهران، کرج و شهریار انتقال دادند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید رضا حسینی، ساماندهی میدان ۷۲ تن را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با مصوبه کمیسیون ایمنی راههای سال ۹۸ دو سکوی مسافرگیری خط قم تهران و قم کرج و شهریار در  میدان ۷۲ تن برای ساماندهی مسافران ساخته شد.

وی یکی از مشکلات انتقال مسافران را عدم ثبت نام مسافران در صورت وضعیت خودروهای مسافری دانست و افزود: این سکوها بعد از تعطیلات نوروز تکمیل شده و در حال حاضر روزانه بین ۷۰ تا ۸۰ دستگاه اتوبوس در مسیر قم تهران، کرج و شهریار تردد دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافر‌بری شهرداری قم ادامه داد: در ایام نوروز استقبال خوبی از طرف مسافران انجام شده و تا روزی ۱۱۰ دستگاه نیز از این دو سکو مسافران به تهران انتقال پیدا کردند.

وی ساماندهی خودروهای مسافربری را نیز مطرح کرد و گفت: در پایانه ۷۲ تن ۴ شرکت مسافربری سواری مستقر بوده و طرح متناسب‌سازی فیزیکی و یکسان سازی آن تدوین شده و در نیمه اول سال ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.