تدارک ویژه شهرداری قم برای دهه کرامت/ از برپایی کاروان شادی تا فضاسازی‌های مختلف در شهر
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، برنامه‌ها و اقدامات جشن‌های دهه کرامت مجموعه شهرداری قم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده با تبریک میلاد کریمه اهل‌بیت(س) حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز جشن‌های دهه کرامت اظهار داشت: مدیریت شهری قم خود را مدیون حضرت معصومه(س) می‌داند و خادمان شهر همچون سنوات گذشته برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های دهه کرامت انجام داده است.

وی یکی از برنامه‌ها را اجرای کاروان شادی با مشارکت دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: هماهنگی‌هایی برای تهیه گل‌های حرم مطهر به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صورت گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم یادآور شد: همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز جشن‌های دهه کرامت آسمان شهر به همت شهرداری قم نورافشانی می‌شود.

وی اهدای پرچم‌های “یا فاطمه المعصومه” به کسبه و مغازه‌ها و پخش فایل صوتی “سلام به حضرت معصومه علیهاالسلام” به‌صورت ثابت از برج‌های اذان را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: هماهنگی‌هایی و برنامه‌هایی نیز با سازمان پایانه‌ها و راه‌آهن برای استقبال از زائران و مسافران در این ایام اجرا می‌شود.

کلانترزاده با تأکید بر فضاسازی ۶۰ سازه محیطی و ۱۰ عرشه پل و سردر عوارضی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این ایام اهدای گلدان به دختران در روز دختر همراه با شیرینی و فضاسازی ناوگان عمومی ازجمله اتوبوس‌ها و تاکسی‌هاست.

وی مشارکت در مسابقات مختلف را یکی دیگر از برنامه‌ها ذکر کرد و عنوان کرد: برگزاری تورهای مختلف قم گردی و حرم شناسی نیز در این ایام با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: مشارکت در همایش دختران آفتاب، برنامه رسانه‌ای همسایه، برنامه شبکه جام جم، برنامه شهربانو و … نیز توسط مدیریت شهری قم در ایام جشن‌های دهه کرامت برنامه‌ریزی‌شده است.

وی همچنین از اهتزاز پرچم‌های مزین به نام حضرت معصومه(س) در سطح شهر خبر داد و گفت: در ایام دهه کرامت نمایشگاه “از بلدیه تا شهرداری” با رونمایی از سند ۱۰۸ سالگی شهرداری قم در موزه حرم مطهر برگزار می‌شود.