تدارک شهرداری قم برای باشکوه برگزار شدن مراسم ۲۲ بهمن
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهرداری قم در شب و روز 22 بهمن اقدامات مختلفی را با هدف هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم انجام داده که آذین‌بندی و نصب بنر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن از میدان روح الله تا بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران از جمله این اقدامات است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، نیروهای تلاشگر شهرداری قم در ایام پرخیرو برکت دهه فجر با آذین بندی خیابان‌ها، نصب بنرها و برگزاری برنامه‌های مختلف حال و هوای ویژه را در شهر کریمه اهل بیت(س) ایجاد کردند.

شهرداری قم در شب و روز ۲۲ بهمن نیز این اقدامات را با هدف هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی خودرویی ادامه داده که آذین‌بندی، شست‌وشو، نظافت و رفع سد معبر مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان روح الله تا بلوار پیامبر اعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران از جمله این اقدامات است.

نیروهای شهرداری در مسیر راهپیمایی بنرهای مختلفی را نصب کرده و در حال احداث جایگاه مراسم ۲۲ بهمن در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ره) و استقرار سیستم‌های صوتی در این مکان هستند.

نورافشانی آسمان قم، برگزاری جشن انقلاب در خیابان انقلاب، توزیع بیش از دو هزار پرچم دستی جمهوری اسلامی ایران از دیگر اقداماتی است که به مناسبت ۲۲ بهمن انجام خواهد شد.

نیروهای تلاشگر منطقه پنج شهرداری قم برای آذین‌بندی این بلوار بیش از ۴۰۰ پرچم جمهوری اسلامی ایران در اندازه‌های مختلف، ۱۳ هزار متر ریسه رنگی، ۷۰ عدد بنر و… را در سراسر بلوار نصب کرده‌اند.