«ایونا» در کمتر از یکسال از افتتاح خود، افتخار آفرینی کرد/ کسب مقام توسط «پایگاه خبری کارگر ایرانی» در جشنواره رسانه‌
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در حالی که حتی یک سال هم از افتتاح پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا» نمی گذرد، اما این رسانه نوپا و جدید توانست در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم افتخار آفرینی کرده و حائز کسب مقام در بخش گزارش خبری شود؛ بر همین اساس از صادق چهرقانی مدیرمسئول پایگاه خبری کارگر ایرانی، با اهدای لوح افتخار، تابلوفرش متبرک حرم امام رضا(ع) و یک جایزه نقدی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم، با حضور ابوالفضل مقیمی معاون استاندار قم، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مهدی کلانتری مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم و جمعی از اصحاب رسانه در محل تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در این مراسم از صادق چهرقانی مدیرمسئول پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا» بخاطر انتشار گزارش خبری با عنوان «بُغض و کلاس درس، در دیدار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت» تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر صادق چهرقانی که به امضای فرمانده سپاه استان قم و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رسیده، آمده است: بر اساس رأی هیئت داوران، جنابعالی در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم در بخش گزارش از خبرگزاری کارگر ایرانی، موفق به کسب رتبه سوم شده اید و این لوح، به پاس قدردانی از زحمات شما اهدا می گردد. در پرتو عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عجل ا… فرجه)، گام هایتان در خدمت به ایران اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) استوار باد.

*جشنواره ابوذر از معتبرترین جشنواره های رسانه ای کشور است

در این مراسم علی فردوسی دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم در سخنانی اظهار داشت: اساس شکل‌گیری جشنواره مذکور این بوده، که بتواند پیشران حوزه تولید محتوی رسانه‌ای در حوزه انقلاب اسلامی باشد.

فردوسی افزود: جشنواره ابوذر در این هفت مرحله نشان داده، که یکی از معتبرترین جشنواره‌های رسانه‌ای است.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم با اشاره به فراخوان صورت گرفته برای این جشنواره در چهار بخش خبر، تک عکس، مصاحبه و گزارش گفت: بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال، و در پایش مقدماتی نیز ۳۱۲ اثر به ثبت رسید.

فردوسی با بیان اینکه ۳۴ اثر به مرحله داوری راه یافت بیان کرد: کار بررسی نهایی آثار در سازمان بسیج رسانه‌ای انجام، و در نهایت ۱۷ اثر برگزیده شد.

تجلیل از خانواده معظم دو شهید از جلوه‌های ویژه این آیین بود.

پایان پیام