اکران فرهنگ شهروندی در سازه‌های تبلیغی شهر/ ضعف قم در زیرساخت‌های فرهنگی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری قم از ظرفیت تبلیغات محیطی برای ترویج فرهنگ شهروندی استفاده می‌کند، گفت: اقدامات فرهنگی در شهر قم نباید شکل جزیره‌ای به خود بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی جامعه که به میزبانی شهرداری قم و با حضور دکتر سقاییان نژاد شهردار قم برگزار شد، بیان کرد: حدود ۱۲۰۰ سازه تجاری متعلق به شهرداری قم طی قراردادهایی به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همچنین برخی از عرصه‌های تبلیغاتی و تابلوهای اصلاع رسانی قم نیز با نظارت دستگاه‌های مسئول در اختیار شرکت‌های خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷۲ سازه اطلاع‌رسانی به همراه ۲ نمایشگر دیجیتال ۲۴ متری و ۵۰ سازه فرهنگی شهرداری قم در طول سال در امر فرهنگ سازی مشغول فعالیت است.

کلانترزاده تاکید کرد: طی سال‌های گذشته و با تاکید شورای فرهنگ عمومی بسیاری از تابلوهایی که تناسبی با جایگاه شهر مقدس قم نداشتند، جمع آوری شده است.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها مرجعی است که می‌تواند محتوای سازه‌های تجاری نصب شده در شهر را تایید نماید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل  شهرداری قم تصریح کرد: هم اکنون در بسیاری از سازه‌ها و تابلوهای شهری، محتواهایی در زمینه ماه مبارک رمضان و فرهنگ شهروندی در حال اکران است.

وی همچنین عنوان کرد: شهرداری قم آماده حمایت از هنرمندان و افراد صاحب ذوق در مباحث فرهنگی و تولید محتوای لازم در این مباحث است.