انقلاب اسلامی ایران با ایثارگری شهداء و رزمندگان حفظ شده است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کجباف به نقش تدوام بخش و تضمین کننده انقلاب اسلامی دانشجوبان دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و یادآور شد: هر آنچه که بعداز 44 سال ازپیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست آورده ایم به واسطه ایثارگری شهدا و رزمندگان بوده است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» در کاشان، مدیرکل دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان امروز درمراسم افتتاح دانشگاه فرهنگیان شهرستان آران وبیدگل  ضمن اشاره به وظیفه اساتید دانشگاها گفت: استاد دانشگاه  و معلم  باید دانشجو و دانش آموز را  در دو بال  روحانی  و جسمانی آموزش دهد.

 کجباف به نقش تدوام بخش  و تضمین کننده  انقلاب اسلامی دانشجوبان دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و یادآور شد : هر آنچه که بعداز ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  به دست آورده ایم به واسطه ایثارگری شهدا  و رزمندگان بوده است.

مدیرکل دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه با تقدیم خون  شهید سلیمانی ها انقلاب اسلامی ایران به اقتدار رسیده است  گفت : عزت نفس شهید سلیمانی باعث شد که  بگوید کمتر از سه ماه دیگربه عمر داعش در این کره خاکی بیشترباقی  نمانده است.

 کجباف با بیان اینکه زیر چتر مقام معظم رهبری شهدای انقلاب اسلامی ایران عزت پیداکرده اند یاد آورشد : وقتی در سال ۶۳ کشتی انگلیسی به نیروهای رزمنده حمله می کند سه تا پاسدار در زمانی که جنگ به بن بست رسیده بود و هیچ کس جرات جسارت به نیروهای خارجی را نداشت با جانفشانی این کشتی را با سلاح های سنگین به رگبار می بندند و مرحوم هاشمی رفسنجانی این سه پاسدار را مورد تشویق قرار می دهد.

مدیرکل دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ایثارگری شهدا و رزمندگان حفظ شده است تصریح کرد : اقتدار سه پاسدار که با گذشتن از جانشان جنگ را از بن بست خارج کردند دانش آموزان و دانشجویانی بودند که  در دبستان ، دبیرستان و دانشگاهها درس خوانده بودند نجات داد .

 کجباف با بیان اینکه رسالت دانشجویان در عرصه علم همان رسالت و رشادتی است که رزمندگان در جبهه های جنگ داشتند گفت :جایزه مصطفی را کسانی بردند که حرف برای گفتن در عرصه علم با گرایش علم ،فناوری  ونو آوری داشتند .

وی با بیان اینکه یک کانال مسلمان لبنانی موفق به کشف داروی  بیماری ام اس می شود  گفت : این افتخار بزرگی است که نصیب مسلمانان  جهان شده که دانشمندانش اگر در قرن هفتم برای اروپایی ها معلم بودند امروز هم در قرن بیست و یکم  برای جهان معلمند.

مدیرکل دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید همت و افق دیدشان را مانندشهید رجایی ، بهشتی و امام راحل که در بیست و هفت سالگی رساله اش را در ترکیه می نویسد بالا ببینند یاد آورشد  : شهید خرازی در۲۹ سالگی وشهید ردانی و باکری در ۲۷ سالگی و شهیدزین الدین در۲۱ سالگی فرمانده جنگ و لشگرهزار و دوهزار نفره شدند، لذا دانشجویان با این نگاه درس بخوانند که قرار است فضای اینچنینی را هدایت کنید.

کجباف، با لزوم بهره مندی شایسته در تحصیل علم در دانشگاه تاکید کرد و یاد آورشد : دانشجویان با خوب تحصیل کردن آینده سازان این کشور باشند.

مدیرکل دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه عربستان با وقاهت بازی خودشان را به خاطر مجسمه شهید سلیمانی  در اصفهان ترک کرد گفت : ما حیفمان می آید نام شهید سلیمانی را از دانشگاه فرهنگیان آران وبیدگل حذف کنیم لذا اینجا شعبه سوم پردیس شهید باهنر با مرکزیت شهید سلیمانی نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه داشجو معلم دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل باید الگو باشد تصریح کرد : انتظار داریم نه تنها دانشجویان عزیزی که اینجا حضور دارند درس نخوانده نداشته باشیم بلکه معدل  بالای ۱۷  و الگوی معلمی برای  بقیه دانشجو معلمان کشور باشند.

 انتهای پیام./