اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قم برای فضاسازی شهر در محرم/ سردیس مرتفع سردار سلیمانی به‌زودی در قم نصب می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به رونمایی از 11 سردیس جدید شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و نصب در خیابان‌ها، گفت: این سردیس‌های جدید همزمان با آیین سیاه‌پوشانی شهر رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، پیام جوادیان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ماه محرم شهرداری قم اظهار داشت: ۱۰ سازه قدیمی بیرق در میدان آستانه تعویض و به‌زودی ۲۰ بیرق جدید به‌جای آن نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بیرق‌ها علاوه بر فضاسازی محیطی، در هدایت مسیر دسته‌جات عزاداری نیز مؤثر است، گفت: ۱۷۵ المان نوری در سطح شهر نصب‌شده که همزمان با ماه محرم فعالیت این المان‌ها متناسب با ماه محرم تغییر خواهد یافت.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۱۲ المان زنجیری به همراه کاسه سقا، پس از رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی به‌زودی در مناطق مختلف شهری نصب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در تمام طول مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) پرچم و المان‌های نوری به رنگ محرم تغییر رنگ خواهد داد و فضای این بلوار معنوی کاملاً متناسب با محرم خواهد بود، تصریح کرد: توزیع امانی اسپیس و پرچم در بین هیئات مذهبی از دیگر اقدامات این سازمان همزمان با ماه محرم است.

جوادیان با اشاره به رونمایی از ۱۱ سردیس جدید شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و نصب در خیابان‌ها، عنوان کرد: این سردیس‌های جدید همزمان با آیین سیاه‌پوشانی شهر رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: سردیس مرتفع ۳ متر و ۲۰ سانتی‌متری شهید سردار حاج قاسم پس از رونمایی در بلوار شهید سلیمانی جانمایی خواهد شد.