اشتغال جوانان و جلوگیری از اشتغال دوباره بازنشستگان مهمترین برنامه‌های من هستند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
«مسعود مهرجو» هدف اصلی خود برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم را را حمایت از قشر کارگر و آسیب‌پذیر جامعه می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، «مسعود مهرجو» ۴۲ساله دانشجوی دکتری برنامه ریزی فرهنگی یکی دیگر از کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه دماوند، فیروزکوه ورودهن است که با هدف حمایت از حقوق جامعه شاغل و بازنشسته به این عرصه پا نهاده است.

وی اصلی‌ترین برنامه‌های خود را در حوزه کارگری چنین معرفی کرد: پیگیری موضوع قانون افزایش سن بازنشستگی که موجب نارضایتی جامعه کارگری شده است، موضوع اشتغال جوانان و جلوگیری از اشتغال دوباره بازنشستگان از اهم برنامه‌های من در حوزه کارگری است.

مهرجو همچنین حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و حمایت از کالای ایرانی را یکی از مهمترین کارها برای خدمت به جامعه کارگری دانست و گفت: با افزایش تولید می‌توانیم از کارگران حمایت کنیم و وقتی که تولید به ویژه تولید صادرات محور افزایش یابد، دیگر مشکل بیکاری نخواهیم داشت و براساس اینکه تولید افزایش پیدا کرده است، حقوق و دستمزد کارگر هم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی همچنین واردات بی‌رویه کالا را مهم‌ترین مشکل پیش روی تولید داخلی برشمرد و یادآور شد: واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود، مانع رشد دستمزدها و اشتغال‌زایی است و دولت برای همدلی با جامعه کارگری باید واردات کالاهایی مشابه خارجی را متوقف کند.

مهرجو؛ رفع مشکلات بیمه‌ای، قرارداد دائم نمودن کارگران و جلوگیری از عقد قراردادهای سفید امضاء و فراهم آوردن امکانات درمانی و رفاهی بیشتر را از دیگر دغدغه‌های انتخاباتی خود عنوان کرد.

وی دارای کد انتخابای ۲۴۹ است.

  • منبع خبر : ایلنا