از پاکسازی و نظافت تا گُلکاری و زیباسازی اطراف مسجد جمکران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از پاکسازی اطراف مسجد مقدس جمکران از زباله و همچنین زیباسازی و گلکاری محوطه این مسجد به مناسبت فرارسیدن نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به اینکه در سطح منطقه پنج برای میزبانی از مسافران و زائران نوروزی اقدامات مناسبی را انجام شده است، اظهار کرد: با عنایت به برگزای جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، پاکسازی، نظافت  و زیبا سازی معابر منطقه جمکران در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

وی ادامه داد: از یکماه پیش تعداد زیادی از نیروهای این منطقه در تلاش بودند تا محیط خوبی را در منطقه جمکران برای میزبانی از زائران و مسافران نیمه شعبان و نوروز ایجاد کنند و برای این کار نیروهای خارج از منطقه نیز به کارگیری شدند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی ستاد نوروزی در کنار درب یک مسجد مقدس جمکران، گفت: در این ستاد، اطلاع رسانی به زائرین و مسافرین انجام می‌شود و سفره هفت سین نیز به صورت نمادین در این ستاد پهن شده است.

قراچورلوی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه را تعطیل کردیم تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود، بیان کرد: تلاش کردیم با گلکاری و زیباسازی منطقه و فراهم کردن امکانات مورد زائران و مسافران، خاطره خوشی از سفر به قم برای آنان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نظافت معابر و خیابان ها شب ها انجام خواهد شد تا شهر چهره خوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: ساعات کاری افزایش یافته و نیروهای اداری و خدماتی بسیج هستند تا ارائه خدمات مطلوب به زائران شهر قم و مسجد مقدس جمکران را داشته باشند.