ارسال بیش از ۸۰۰ اثر توسط خبرنگاران ۱۷ استان کشور به دبیرخانه اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دبیر نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی، گفت: خبرنگاران ۱۷ استان کشور، آثار خود را به دبیرخانه اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی ارسال کردند که در این میان غیر از استان قم که بیشترین آثار ارسالی را داشته، استان اصفهان در جایگاه بعدی قرار دارد.

محمدجواد محرابی معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دبیر نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی، در گفت وگو با پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، در خصوص آخرین آمار شرکت کنندگان در این جشنواره ملی، گفت: حدود ۸۰۰ اثر توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه ۱۷ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات دینی ارسال شده است که غیر از استان قم با ارسال بیش از ۴۵۰ اثر، استان اصفهان نیز هم به لحاظ نفر و هم به لحاظ اثر، شرکت بسیار خوبی در این جشنواره داشته اند.

دبیر نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی افزود: پایان آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره بود و در حال حاضر نیز با پایان یافتن مرحله بررسی آثار، مرحله داوری آثار توسط داوران معتبر و ممتاز ملی در حال انجام است.

محرابی گفت: به احتمال زیاد، اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات دینی، دیماه ۱۴۰۰ با حضور شخصیت های برجسته و به میزبانی شهر قم برگزار می شود تا افراد برگزیده در بخش های مختلف حرفه ای و ویژه این جشنواره معرفی و از آنان تقدیر شود.

پایان پیام.