ارائه ۱۳۰ هزار نفر ساعت خدمت فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام نیمه شعبان و نوروز در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: در ایام نیمه شعبان و نوروز برای نخستین بار بالغ‌بر 130 هزار نفر ساعت خدمت‌رسانی فرهنگی هنری، اجتماعی و ورزشی به همشهریان و زائران و مسافران نوروزی قم ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه شرایط نوروز امسال در قم ویژه بود، اظهار کرد: نیمه شعبآن‌همزمان با ایام نوروز شد و این عید در عید آن‌هم پس از دو سال محدودیت‌های ناشی از کرونا، باعث شد سنگین‌ترین برنامه‌های چند سال اخیر را در ایام نیمه شعبان و نوروز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این حجم از برنامه‌ها با هماهنگی‌های خوب و هم‌افزایی در سطح شهر برگزار شد، ابراز کرد: در ایام نوروز برای نخستین بار بالغ‌بر ۱۳۰ هزار نفر ساعت خدمت‌رسانی فرهنگی هنری، اجتماعی و ورزشی در قالب برنامه‌های مختلف مانند جنگ شادی عید در عید در میدان آستانه، نمایش‌های مختلف خیابانی، اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر و اجرای برنامه‌های تفریحی و ورزشی در ۱۵ بوستان انجام شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری تورهای قم گردی به‌صورت ویژه برای اقشار خاص ازجمله معلولین و سالمندان و اهالی رسانه گفت: در هفت بوستان غرفه‌هایی پیرامون مباحث فرهنگی برپا شد که استقبال همشهریان و مسافران نوروزی را به همراه داشت.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در کنار فعالیت‌های فرهنگی هنری، اسکان مسافران نوروزی در سالن ورزشی متعلق به سازمان را نیز انجام دادیم، خاطرنشان کرد: امسال تجربیات خوبی بعد از محدودیت‌های کرونایی کسب کردیم که ان شالله بر اساس آن در سال آینده برنامه‌های بهتری را رقم خواهیم زد.