اجرای پروژه‌های اولویت‌دار رفع نقاط حادثه خیر آب‌گرفتگی در قم/ اجرای لوله‌گذاری خیابان شهید جهان‌آرا منطقه ۳
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه سه شهرداری قم از اجرای لوله‌گذاری خیابان شهید جهان‌آرا در این منطقه بااعتباری بالغ‌بر 7 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به پروژه‌های عمرانی در حوزه رفع آب‌گرفتگی‌های منطقه سه اظهار داشت: با توجه به شروع فصل بارندگی، یکی از پروژه‌های اولویت‌دار منطقه اتمام لوله‌گذاری‌های مسیرهایی که دچار آب‌گرفتگی است، بوده و با جدیت در حال اجراست.

وی به پروژه لوله‌گذاری خیابان شهید جهان‌آرا اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات آب‌گرفتگی این خیابان و مطالبات به‌حق مردم، این پروژه در این خیابان شهید جهان‌آرا تعریف و در حال اجراست.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: این پروژه شامل لوله‌گذاری از کوچه شماره یک خیابان شهید جهان‌آرا بوده که به نهر این خیابان و خیابان آیت‌الله شیرازی متصل می‌شود و با توجه به حجم آب‌گرفتگی‌ها، لوله‌های کاروگیت ۴۰۰ استفاده‌شده و پروژه لوله‌گذاری در مراحل پایانی است.

وی اعتبار این پروژه را عددی بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مدت اجرای این پروژه سه ماه تعریف‌شده و امیدواریم تا قبل از شروع بارندگی‌های شدید به اتمام برسانیم.

روحانی وزیری در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از پروژه‌های عمرانی منطقه بر اساس درخواست و مطالبه مردم در سامانه ۱۳۷ تعریف و اجرا می‌شود و از شهروندان درخواست داریم مشارکت و ارتباط خود را با مدیریت شهری بیشتر کرده و بدانند تمام درخواست‌ها با توجه به بودجه موردنیاز و فراوانی مطالبه مردم در دستور کار قرار خواهد گرفت.