اجرای طرح کریمه در ۱۱ بوستان با مشارکت شهرداری قم/ برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام نوروز
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مسئول دبیرخانه قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی، با بیان مشارکت 100 درصدی شهرداری در اجرای طرح کریمه در 11 بوستان سطح شهر گفت: این طرح در جهت ارتقاء فرهنگ دینی شهر برنامه‌ریزی و اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی علی بابایی با اشاره به مشارکت مناسب شهرداری قم در اجرای طرح کریمه در بوستان‌ها اظهار داشت: این طرح در جهت ارتقاء فرهنگ دینی شهر برنامه‌ریزی و باید به‌عنوان یک طرح مشارکتی با همه دستگاه‌های اداری شهر در بوستان‌ها اجرایی می‌شد.

وی با تقدیر از مشارکت شهرداری در اجرای این طرح افزود: یکی از نهادهایی که با بسیج و قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته شهرداری قم بود و باید از این توجه تقدیر و تشکر کنیم.

مسئول دبیرخانه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی، از اجرای این طرح در ۱۱ بوستان سطح شهر خبر داد و بیان کرد: طرح کریمه در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و نمایشی در ۱۱ بوستان شاخص شهر در ایام نوروز و با استقبال گسترده مردم و مسافران برگزار شد.

وی برنامه‌های طرح کریمه را تشریح کرد و گفت: برنامه‌هایی که با نام طرح کریمه در این ۱۱ بوستان برگزار شد، عبارت از برگزاری غرفه‌های عفاف حجاب، پاسخگویی به گروه‌های دختران و زنان با موضوع عفاف و حجاب در قالب طرح “جواهرانه” بود.

علی بابایی ادامه داد: همچنین دیگر برنامه‌های طرح کریمه برگزاری مسابقه و نمایشگاه برای گروه سنی کودکان و جوانان و برپایی ایستگاه مشاوره به‌عنوان بخش دیگری از برنامه‌ها بوده است.

وی حسن ختام این طرح را اجرای گروه سرود “فرمانده” عنوان و ابراز کرد: حسن ختام برنامه طرح کریمه اجرای گروه سرود “فرمانده” در میدان آستانه و بوستان علوی بود که با استقبال گسترده نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ برگزار شد.

مسئول دبیرخانه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ در پایان با یادآوری دوباره همکاری شهرداری قم در اجرای این طرح در بوستان‌ها گفت: دیگر نهادهایی که در اجرای این طرح با قرارگاه همکاری داشته دفتر تبلیغات، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی، سپاه و سازمان تبلیغات بوده و امیدواریم بتوانیم این طرح را در آینده‌ای نزدیک در تمام بوستان‌ها اجرا کنیم.